DataBase does not connect - I need help.

DataBase does not connect - I need help.

« posted: Dec 23, 2019, 04:38 AM »
Hello friends,
I am setting up a Wasteland server and I have a problem connecting my database to the game.

I will explain further.

I virtualize a pc and there I create VMs, so I created a vm which is actually a MySQL CT, where I host a3wasteland.sql, and I use navicat as a connection interface with the game server, but the game doesn't connects to the database, but in navicat it connects, you wonder what it can be? I thank the help of all.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olá amigos,
Estou montando um server de Wasteland e estou com um problem para conecatar meu banco de dados ao jogo.

Vou explicar melhor.

eu virtualizo um pc e ali eu crio VMs, entao criei uma vm que na verdade é um CT de MySQL, onde eu hospedo o a3wasteland.sql, e uso o navicat como interface de concxão com o servidor do jogo, só que o jogo não conecta nop banco de dados, mas no navicat ele faz a conecxão, voces imaginam oque pode ser? desde já agradeço a ajuda de todos.